Saturday, May 21, 2011

Sepanjang 4 tahun ini....

Assalamualaikum.


Hi everyone! Do you miss me?? (eceh, perasan macam la ada orang tertunggu2 update blog ko, amir)
Atas permintaan Nadzwareina dan Mardhiyah, maka saya pun akan mula update blog saya yang dah sunyi ni.

4 tahun...4 tahun ape? single? putus couple? kahwin (oops..ini bukan ye)?
Semua tu salah!! 4 tahun saya berada di UiTM mengikuti kursus Ijazah Sarjana Muda Farmasi (Kepujian) kod PH210, akhirnya, tamat sudah setelah habis peperiksaan akhir sem terakhir di Kampus Puncak Alam pada 9 Mei 2011.

Sepanjang 4 tahun ini...
Penuh rona dan warna yang menghiasi memori dan lembaran hidupku ini.
Penuh onak duri yang ditempuhi sepanjang perjalanan ini.
Penuh pahit dan manis yang dirasai.
Penuh air mata dan hilai tawa memecah kesunyian hati.
(kadang2 still rasa sunyi gak...time tu la dengar bunyik cengkerik..krikk..krikk..)

Sepanjang 4 tahun ini...
Pelbagai ilmu yang dipelajari.
Pelbagai tanggungjawab digalas setulus hati.
Ikatan persahabatan disimpul sekuat hati.
Pelbagai konflik menyerabutkan kepala ini.

Sepanjang 4 tahun ini...
salah silap telah dilakukan
hati rakan telah dikecil dan dilukakan
bahasa kasar diterucapkan.
ku mohon maaf dan ampun, kawan2 sekalian.
ku ucap terima kasih atas segala pertolongan dan memori yang tercipta.

Harap pantun entah berapa kerat lagi tak seberapa ini dapat merumuskan apa yang nak disampaikan.
Kawan2, terima kasih banyak2, tolong membantu saya dari segala aspek, tolong sabar dengan kerenah saya yang bermasalah ni, tolong sama2 mencipta memori sepanjang 4 tahun ni :-)
Saya mohon kemaafan dari kawan2 semua atas segala salah silap saya, kata2 saya yang kasar sehingga melukakan hati kawan2, sikap saya yang menyusahkan kawan. maafkan saya :-(

Sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment