Friday, June 24, 2011

Futsal bersama kawan2...

Assalamualaikum.

Tiba2 datang mood nak menaip. So, kali ini, mengisahkan tentang bermain futsal bersama kawan2 (aiyo, tajuk dah ada la cik abang oiiii!!). Hish, biar la, nak tekankan sikit entry ni pasal ape. Lupakan celotehan tadi ye.

23 Jun 2011.
Kawan2 saya ada la buat event notification kat FB, ajak ramai2 bermain futsal minggu lepas. Saya pun, berfikir2, setelah memastikan jadual minggu ni clear, saya pun setuju nak join. RSVP 'maybe attending' je, takut tiba2 ada hal ke, sebab minggu ni agak busy. 

Pada tarikh tu, saya pun datang la ke Puncak Alam di waktu pagi. Mak saya pesan ambil barang2 saya yang masih tertinggal di rumah sewa tu. So saya pun datang dan tolong kawan saya mengemas dapur rumah. Petang tu pukul 3pm, saya pun bertolak dengan Paan ke Sports Planet Seksyen 16 Shah Alam. 

Mengimbau balik, memang dah lama sangat tak main futsal kat sana semenjak dah pindah ke kampus Puncak Alam. 2 tahun rasanya. Tu mengimbau bila last main kat tempat tu, imbau jugak bila last main futsal sebenarnya. Dah beberapa bulan. Kawan2 yang join ialah Shah, Zhariff, Bulat, Salam (tak main tapi datang memeriahkan suasana..hehe), Paan, Fikri, Shahir, Hafiz. Diorang pun ada ajak membe2 masing2 untuk datang join sebab tak cukup orang. 4.30 start main. 

Memang saya pancit la main. Almaklumlah, cuti2 tanam lemak la katakan. Huhuhu. Apa2 pun, it was fun. Plan mula2 main sejam, tapi diorang set jadik 2 jam pulak. Memang jenuh main. Harini memang sakit2 badan dan kaki. Yang peliknya, kena selesema sekali. Adehh. Nampak sangat badan tak fit. 

Entah bila lagi dapat main sama2 ramai2 macam ni lepas ni. Masing2 pasni ada haluan masing2. Moga ada peluang untuk berjumpa lagi.

Ok, badan dah sakit2 balik. Cukup la nak taip setakat ni. Bestnye la dapat baring2 sekarang. Hihi. Sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment