Monday, October 18, 2010

basikal

Assalamualaikum....

harini saya dpt berpeluang jugak menunggang basikal wawa... lama x tunggang basikal..
dpt gak la pusing2 area fasa 2b7 2x...menghirup udara ptg yg nyaman...
terkial2 gak la memboncengkn wawa sbb sepjg hidup dr kecik, lom penah boncengkn org naek basikal..
habis rakan2 serumah gelakkn kami.. smpi ati diorg.. bkn snang kot..huhu
harini pn kaki kekok glr nk kayuh sebenarnye sbb dh lama x tunggang...
kali terakhir rsnye masa program Akrab di MRSM Langkawi...
bila terpikir tu, mcm2 kenangan trimbau blik masa program tu..
dr awal smpi la akhir program..
mcm2 ingatan menujah minda ni...
yang indah, yg perit...
hanya dpt tersengih dan sdey dlm ati...

Ape2 pn, semua dh berlalu..hidup musti ditroskn..
wawa, nnti nk pnjam lg basikal tu ye..sronok plak..ingat nk jln jao skit nnti...hehe

sekian coretan buat tika ini..
wasalam :)

5 comments:

  1. hahaha,ko boncengkn wawa ke?
    aku ptg smlm dah round2,tp x berani lalu dpn umah sv ku (mr.hameed)...ngahahaha

    ReplyDelete
  2. wawa dh cte kt ak ye ke terkial2 je cm lg ampes je ak rs hahahaha

    ReplyDelete
  3. hahaha ade jugak post pasal basikal ni rupenye...
    bole je amir nk pinjam lagi.. tapi aku xnak bonceng ko dh la.. sian kut terkial2 ko kayuh.. aku taula aku ni berat... hahaha :p

    ReplyDelete
  4. hahahaha.... tu la, aku x brani dhlah boncengkn org dh.... tnggu aku pro dlu..hehehe

    ReplyDelete