Thursday, October 14, 2010

mulut n tangan pyh nk dok diam...

Assalamualaikum....

aku ni seorg yg trok sgt ke??? aku nk ngadu dikatakn aku mrh... aku dh berusaha utk phm dia, dgr ngomelan dia sume.. tp dia mcm x phm situasi aku skang ni... aku bknnye suke slseme.. so aku a bit moody la sbb dh slseme...aku hanya meluahkn perasaan aku tp dianggap aku ni marah2...

aku tau aku ni bkn manusia sempurna.. x lari dr sifat marah2 ni... tp its just mungkin cr pengluahan aku mcm 2 kot... pape pn, sntiasa doakan dia jmpe org yg sesuai utk dia... yg mnjaga dia.. aku ni mmg dr dlu x layak sbnrnye... mmg salah aku la kot kalo dia trsalah anggap aku marah2... jao dlm ati aku, aku mintk maaf sgt2.. slalunye dia x mcm ni.. dia pn tertekan kot... shud have helped her drp aku ngadu2 problm aku yg x ptt diadukn pn...

sigh... konklusinye aku mmg seorg yg trok la...

mau g klas prof mansor... ntah sempat smpi ke x... nk mintk MC je sbb aku konpem akan bersin2 dlm klas n buat org keliling aku x selesa... pape pn aku cbe la...

wasalam

2 comments:

  1. relax amir.chill okay.manusia mesti ade je yg x puas hati and plus mane ade amir teruk.ayah zati selalu pesan.kalau kita rasa diri kita teruk,we must believe that ada org lebih teruk dr kite.at least kita fikir positive :)

    ReplyDelete
  2. btol gak ckp ayah zati 2... :)

    ReplyDelete