Monday, October 25, 2010

if and only if.......

Assalamualaikum....

If and only if.....
(sbnrnye tringin nk buat sajak atau puisi dgn starting ni tp lom dpt idea)
so sy meluahkn dlu pe yg dirasa..

dia merupakan kwn baik saya...
slalu menemani saya walaupn di kejauhan...ambil berat pada sy...
kdg2 dia tlg sy walaupn sy tahu sy menyusahkn dia...
malangnye kami x sesuai utk relationship lebih drp teman baik...

saya slalu mmbuatkn dia menitiskn air mata...
saya slalu x mnjaga perasaan dia ketika itu...
sampai la dia memutuskn utk kami berkwn baik shj...

saya sedar mmg salah saya...
kehadiran saya x mampu beri ketenangan pd dia... apatah lg kebahagiaan utk dia....
tp saya tetap cuba utk sntiasa bersedia membantu dia jika dia perlukn saya...
saya tetap sayang dia sbb dia kwn baik saya...

if and only if I COULD BE A GREAT BESTFRIEND....

(maaf ye.. ini coretan hati org yg x kreatif.. so xdela berbunga sbb bkn tgh berbunga pn time taip neh)
harap dia dpt la jmpe org yg lebih baik dan lebih mampu mmberi kebahagiaan utk dia...
itu la yg mampu saya lakukan utk menebus salah saya iaitu menyokong dan berdoa utk dia..

hmm.. ingat nk buat post psl tension exam, tp dh tension sgt smpi x terpost... hahaha
sekian luahan/coretan hati buat masa ni...

wasalam...

No comments:

Post a Comment