Saturday, October 23, 2010

examsss....makes me moody :(

Assalamualaikum....

musim exam dh start..ketegangan pn dh dpt dirasai..
memang stiap kali exam, aku akan moody la..mood swing dtg cm 2 je..kalo prm mood swing trok bila dtg bulan, aku mood swing sepjgn exam..

stiap kali exam, mmg satu je aku pk, kalo berkaitan mood swing ni.. jgn la aku x sengaja menyakiti hati org2 sekeliling aku.. especially kawan baikku.. dia je la yg menemani aku sentiasa walaupn setakat ni henset je..
tp slalu sgt dh aku sakiti dia..

cuma kdg2 terasa hati gak ngan cara dia bila dh musim exam ni.. tp aku kne phm gak la.. dia pn moody mcm aku kot.. kdg2 aku ni pn trok gak.. demanding.. maaf ye, kamu..

time2 ni la trpk mcm2.. masa depan mcm mana....
ape expectation org dh ltk kt aku??
cmne kalo aku x capai expectation tu??
aku ni student bese je tp xnk la kecewakn ramai org.. tp ntah la, knape org nk ltk expectation? 
kalo aku trbuat silap, x perform, diorg kecewa, aku pn lg tertekan.. dhlah kecewa dgn sndri lak tu..

time2 ni aku mmg suke berangan.. berangan mcm2..
berangan jdk kaya, jdk pharmacist yg hebat, dpt beli mcm2..
kawen, knduri kawen yg best, jdk suami yg baik, dpt family yg happy..
mmg pelik2... tp aku tkot... kalo lama sgt berangan cmni...
xtau nape, aku suke berangan tp takot sgt...
x dinafikn, aku berkenan kt seseorg tp skarang aku cuba utk xnk pk sgt sbb aku xnk trlalu mengharap..nnti hati kecewa mcm dulu..ada jodoh ada la..
haha

pape pn, chaiyok2, amir!! u can do it!! 
Gudluck utk semua rakan2 yg bakal menghadapi exam neh..

wasalam

1 comment:

  1. same la..sampai tak tegur n cakap2 ngan org keliling pun malas.. tak tegur kang, ape lak diorg kate.. hmm

    ReplyDelete