Tuesday, November 2, 2010

~ainul mardhiyah~

Assalamualaikum.

AINUL MARDHIYAH
Nama yang cukup indah kan. ini lah nama anak buah saya. sekarang masuk umur 1.5 tahun. comel budaknya. sebenarnya entah beberapa kali je dapat tengok dia. dulu masa awal2 lahir. sekarang tengok daripada gambar je la. kelmarin (ahad) dia datang K.L. dapat la panggilan dan berpeluang la mendengar suara dia. walaupun dia just merengek2 je. tp cukup untuk membuatkan saya gembira.

namun hati tetap sayu. saya tak dapat nak jumpe dia. bukan kerana apa, dh memang dugaan dariNya. mungkin ada hikmah disebalik kejadian ni. ye, ain x bersalah dalam hal ni. moga ada la peluang saya untuk berjumpa anak buah saya tu. dia tetap ahli keluarga saya. sekarang dapat dengar suara. maybe lepas ni rezeki untuk berjumpa pulak. musti dh comel dia tu. hihi

sekadar coretan kegembiraan hati untuk dikongsi. sekian, wasalam.

No comments:

Post a Comment